Det här med besök

Som svensk har jag lite svårt att acceptera spaniorers sätt att uppföra sig ibland haha.
Det finns inga besökstider här utan folk kan komma och gå exakt som dem vill, som igår kom våra grannar ( jag tycker om dem men vi är ändå inte så nära) och hälsade på- dem hade iallafall vett att höra av sig innan så de var okej, Raro men okej. Idag så kom min killes bästa kompis mamma och syster!?! Systern har jag aldrig träffat och mamman en gång.. Det är ju som att min mamma och Alva skulle hälsa på Malin på bb ensamma utan mig.. Och dem bara ringer när dem är utanför i korridoren "vilket nummer har ni?" Haha orkar inte, tur för alla inblandade att jag är på bra humör ändå ;)
 
Och får man godis så blir det lite mer acceptabelt
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

hahaha låter som Turkiet. Fast det var bara kadirs familj som kom och dom ringde iofs innan. Men med 8 syskon och deras respektive så blir det en del spring. Däremot gillade jag det för då hände det lite iaf. Jag tänkte på en bild längre ner i din blogg på fina lilla leo så ser det ut som han nästan har blåmärke vid magen, eller en bit upp. Är det blåmärke? Förstår att du saknade honom när han var tvungen att ligga i kuvös och inte med dig men dom vet vad dom gör och dom gör det bästa för ens bebis får man tänka. :) Kram!!

2014-04-21 @ 23:33:00
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0