El hospital!

Här sitter jag och är alldeles överkörd :) hah usch vad jag känner mig äcklig! Men ändå så lycklig. Min lilla Leo är dock inte här med mig just nu, han hade bajsat i fostervattnet samt att jag hade feber under förlossningen vilket ledde till att han ligger i någon riskzone för infektion så han ligger på en annan avdelning satt han inte ska få i sig någon läskig bakterie eller något!
Så där ligger han och är söt, vi går och hälsar på han men jag vill ju ha han här med mig! Helt galet vad jag saknar honom varje sekund som jag inte ser honom. Men jag är ändå så tacksam för att allt verkar vara bra! Min lilla finis, vi blir nog kvar här i några dagar tror jag. Så försöker känna mig som hemma i vårt lilla rumm.
 
Det här fina fikat som man får på bb hemma i Umeå existerar inte här, men skorpor är ju också gott...
 
 
Haha, snygga nyblivna föräldrar
 
Tengo leche
 
Min lilla tjockis inlindad i massa kablar ❤ jag älskar dig så mycket unge!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åhh grattis!! Hoppas att lillen piggnar till så ni kan få åka hem!<3

2014-04-16 @ 13:16:01
URL: http://www.sophiarosenqvst.blogg.se
Postat av: mammi

Håller tummarna att mormors lille prins snart får klartecken att åka hem med er! <3

2014-04-16 @ 13:27:47
Postat av: Moster

Passa på och vila!
Kram

2014-04-16 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0