Let it snow

 
Leo har börjat "dansa" och "sjunga" haha det ser jätte roligt ut 😂
I helgen ska vi på en liten road trip till någon liten bergsby, höga berg denna gång och ibland brukar det snöa där! Jag försöker att inte ha för stora förväntningar men jag förväntar mig ändå ett winterwonderland nu när vi kommer fram ikväll :) 
Vi ska åka bil i 4 h så förhoppningsvis håller sig Leo lugn. Imorgon ska vi typ till ett annat land? Andorra , vet inte om det är ett land men något åt det hållet. Iallafall väldigt billigt har jag hört. Så ha en bra helg mina fina! Vi kommer hem på måndag ❤

Kommentarer
Postat av: farmor

Ja den killen, det bästa man har sätter man på bordet sägs det. Undra hur många som skämmer bort den lille rackare nu hehehe

2014-12-06 @ 11:47:23
URL: http://marlene.bloggo.nu
Postat av: mammi

Filma en snutt och skicka till mormor 😄
Trevlig resa! Kram 🎅

2014-12-06 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0