Min drömträdgård

Låt mig presentera en inblick i mina tankar om hur jag vill ha våran baksida,
 
först och främst så har vi ett sånt typiskt "picknick bord" i trä med bänkar som sitter fast, det ska jag måla vitt och sen vill jag ha:
 
Sen så vill jag att Inaki ska bygga en sån här slags soffa som man kan sitta och fika vid
 
 
Sen skulle jag också vilja ha nått att ligga och sola/läsa i
 
Med
 
Och sen vill jag plantera massa olika växter: minipalmer, jordgubbar, tomater och min favorit klätterväxt som gärna får klättra sig runt överallt!
Bougainvillea
 
Och sist men inte minst massa accessoarer, stenar, snäckor, parasoll osv
 
En dag så är det på riktigt! 
Hoppas ni har en underbar söndag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0