The little things make me happy

Har haft problem med att hitta hallon här på ön, iallafall till rätt pris! Jag har hittat färska hallon på alcampo åså men det blir ju så dyrt om man ska köpa dem pyttesmå boxarna och frysa in.
Men igår så hände något fantastiskt, istället för att handla på alcampo så åkte vi till Lidl i Inka som är lite större än vårat egna lilla i alcudia. Vad hittar jag där?
Frysta hallon ❤ i stora påsar!! 
2 kg fick följa med hem, fab fab!! Skulle köpt mer om plats fanns men det är lite tight. Men sånt här gör mig iallafall väldigt lycklig,
jag har också hittat en ny müsli som jag älskar (smakar exakt som min favorit i Sverige).
Som om allt detta fantastiska inte var nog så är det massa bakprogram på tv hela morgonen.
hello breakfastheaven ❤❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0