Tisdag

Har nån possitiv inställning till tisdagar för jag har haft det som min dayoff så länge när jag jobbade. Känns lite som en minilördag!
 
Idag har vi varit på banken och affären, nu har vi en liten pausa hemma och snart ska vi åka till Inka. Vi har tid 10.50 och jag är så nervös! Det slog mig precis att något kanske är på tok och då är det ju nu vi får reda på det, snälla Gud låt allt vara bra med min lilla!!
 
Efter Inka så ska vi åka till Ikea. Köpa allt det sista till 
Åhåå, äntligen är allt nästan klart! Och visst vart väggen söt? Alldeles babyblå <3 så himla trevligt att allt kommer på plats! 
Ska nog köpa mig en påse bilar också, kanske 2 ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0