Update av dagen so far

Nämen hejsan! Tänkte bara säga att ultraljudet gick bra, allt såg perfekt ut. Han ligger som han ska osv, vi fick se ett litet ansikte :D inte så litet heller, han var en riktig liten tjockis ❤ såg ut som en liten sån där budda-staty. Hur söt som hellst och han låg och tuggade på sin hand Aw.
Man kunde se honom jätte tydligt men på bilden vart det inte lika tydligt men man ser honom ju ändå: 
 
Aw <3 haha han ser ut som grumpycat! Ligger där och kollar rakt in i "kameran". Vackra lilla du.
 
Efter det så åkte vi till Ikea, åt liten lunch med efterrätt- wienerbröd. 
 
Och sen så shoppade vi och shoppade, allt som kan tänkas behövas! Helt sjukt vad mycket vi lyckades trycka in i vår lilla clio: en bäddsoffa, ett skötbord, en säng, en matta, en badbalja, en barnstol, madrass, massa täcken och kuddar, smågrejer samt en garderob
 
så åkte vi hem, från strålande sol till mörka moln
 
Problemet var ju då när vi kom hem att vi inte skulle ha någon jäkla garderob. Vi skulle ju ha en byrå? Tyckte att det var ett väldigt stort paket för en byrå. Men med samma namn och pris så måste ju damen har klickat fel och lagret gett oss fel så nu måste vi åka tillbaka på lördag å byta till en byrå, drygt! Men jag tyckte nog att denna dag gick lite för bra innan - det ska alltid va något ;)
 
Och sen när jag lugnat ner mig från frustrationen av det där så har vi fixat iordning lite i rummet, eller pappan i huset jag har mest suttit och flinat. Det är så nära nu och när man ser allt komma på plats blir det så verkligt! Jag älskar det, this is really happening. Så underbart!
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

myys oh vad jag längtar att komma till er när lilla bäbisen kommit! kram

Svar: Åh jag också! Längtar ihjäl mig ❤❤❤
Nadja på Mallorca

2014-02-25 @ 19:02:15
Postat av: farmor

Jätte verkligt det blev nu helt mitt i allt. Får nog börja fundera ihop oss sedan Jonny o jag nån gång för att komma ner. Måste ju bara få se underverket.


Svar: Jaa ni måste komma!! Saknar er så mycket <3
Nadja på Mallorca

2014-02-25 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0