Kära måndag

Det här är en jäkla skitdag! Först och främst så är det blåsigt, jätte jobbigt när håret flyger runt och in i läppglanset..
För det andra så skulle jag till motsvarande MVC här i alcudia, 12.55 hade jag tid. Jag går hela vägen dit i denna blåst och väntar i 50 minuter!!! Det här är inte helt ovanligt i spanska sjukhus men jag frågar ändå, "nej du har ingen tid idag" 😡😡😫😩😤😭
andra gången dem gör sådär, ger mig en tid och sen har jag ingen när jag kommer dit. Jävla orutinerat.. 
Efter detta går jag hela vägen hem igen och glider förbi Eroski, köper en baguette till middagen och går ut. Då ba ramlar halva baguetten av och ner på marken. 
Denna dag testar verkligen mina gravidhormoner..
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Stackars min älskling! =) kram

2014-01-20 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0