Påväg till mitt andra hem,

Jag är så ledsen för jag saknar redan min familj så himla mycket! Kan inte fatta hur en månad och 10 dagar kan gå så fort, jag var ju nyss på väg till Sverige och nu är jag på väg tillbaka. Men jag har iallafall haft världens underbaraste månad med min älskade fina familj och det går nog fort tills dem kommer och hälsar på <3
 
just nu så har jag bäddat ner mig i en säng på rest and fly på Arlanda tänkte sova till ca 17.30 och sen fixa till mig lite och äta, checka in osv planet till London går kl 9 ikväll och sen ska jag hänga hela långa natten där tills klockan 6 imorgon då jag äntligen bär av mot Palma! Hem till min älskling.
att ta det här rummet var nog den bästa idén ever, 450 kr bara! Kanoners
godnatt
 
 
 
En sak till :) Inaki skickade en bild till mig på vår nya ugn och spisplatta som han nu monterat, så händig ;) älskar den! Nu ska det bakas
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Snyggt!

2014-01-13 @ 10:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0