Cry-baby

Min lilla ängel har förvandlats till ett litet grin-monster! Min lilla stackare har så ont i magen<3 hoppas det går över snart jag tycker så synd om honom. Han är iallafall lugn på nätterna så vi kan sova (väldigt tacksam för det)
 
såg precis ett pogram med bråkiga ungdomar på tv, bråkiga är väldigt milt uttryckt. MONSTER, så hemska mot sina föräldrar att jag bara vill hoppa in i tvn och örfila dem. Så sjukt! Klart att alla är lite bråkiga i tonåren och man hade väll ett och annat utbrott då och då med alla hormoner. Men dem i det där serien omg, om Leo skulle kalla mig jävla hora, vält sönder alla mina glasvaser, slå sönder dörrar, röka på i vardagsrummet och ta mina pengar så hade jag nog kastat ut han på gatan.
stackars föräldrar!
 
Idag har det varit super varmt som vanligt, vi har haft besök av fina Ezster! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars liten som har magont. Tur att mormor snart kommer och kan bära runt honom hela dagarna...

2014-06-27 @ 10:29:32
Postat av: mamma

Ja 😍

2014-06-27 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0