Magknip och fotboll

Har lite barbecue på terassen, fotboll är på och mat på G! Stackars Leo är alls nöjd för han har ont i magen men förhoppningsvis somnar han snart ändå :)
Nu har vi iallafall fixat lite mer planteringsplats, vet inte om det går att så frön så här sent på sommaren? Har ju inga gröna fingrar ännu men gröna ska dem bli! Har nämligen kärat ner mig i det här med blommor och plantor :)
vi måste köpa fler säckar med jord, det var lite väl optimistiskt med bara fem, räckte bara till hälften.
 
Tänkte vänta med godiset tills imorgon men sen kom jag till slutsatsen att det inte spelar någon roll alls om lördagsgodiset äts på en fredag, och lördagsgodiset börjar väll försvinna? Nya generationen vet knappt vad det är, fredagsmys har tagigt över!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Vad duktig han är din "Byggare Bob" Jo frön kan du nog så på dom breddgraderna. Jag ska ta lite bilder ute så får du se hur bra det tar sig här. Har t.o.m. satt fem potatisar jag fick av grannen.

2014-06-14 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0