Carneval söndag

Hello there! Idag har jag målat klart utebordet och jag tycker det blev fantastiskt fint, Inaki tyckte att "det är för ljust och man får ont i ögonen för att det är så vitt" haha ingen som bad om din åsikt ;) Han har iallafall helt fel för det blev fab!! Så nu är den redo för middagar hela sommaren❤
 
Efter vi hade invigt bordet med super goda jordgubbar så gick jag å mötte min gammla chef Ezhter och åt lite glass sen promenerade vi till oldtown och kollade på alla gullungar som hade klätt ut sig till allt möjligt, favoriten var nog en liten tjej som var en ko! Har aldrig sett nått gulligare. Gillar carnevalfirandet kommer bli så kul i framtiden när vi ska klä ut vårt egna lilla monster ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0