Monday

Nämen hallå där!
blir förvirrad av sommartidsändringen, har inte ställt om alla klockor här hemma så dem går olika. Förstår inte äns grejen med sommar och vintertid? Det borde ju alltid va sommartiden, tillräckligt mörkt på vintern ändå? Anyways,
 
ganska helnöjd efter min festliga lunch som jag nyss har avnjutit. Pannkakor är bra grejer..
 
Är så galet less på alla mina kläder i garderoben just nu, känner bara att det behövs nytt!! Men kan ändå inte testa några kläder för jag är för tjock... Haha jobbigt läge, det får väll vänta :)
 
 
Typ nått sånt hära, måste ta mig till Palma efter förlossningen! Tur att min shopping vapendragare nr 1 kommer hit snart, Kim :D vi har seriöst exakt samma smak/stil på allt ❤ 

Kommentarer
Postat av: matilda

hej ! jag vet ej om du kommer ihåg mig men jag är en tjej som bodde på viva tropic förra året. Som du kanske ser så heter jag matilda och om du går lååånnnngggt tillbaka i din blogg är jag faktiskt med på en bild( jag stod i mitten av tre tjejer) och jag tog även en. Jag tror att det var på den när vi gick runt på marknaden. Men iallafall är jag jätte glad för din skull att du är gravid. Det bästa är att jag kommer tillbaka till viva nu i sommar, kanske kan jag få se dig igen efter allt roligt vi gjorde förra året ( om du inte har mamma ledigt då ) svara snälla om du kommer ihåg mig och om det skulle finnas en chans att vi ses i sommar / matilda

2014-03-31 @ 18:29:31
URL: http://inmypurse.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0