<3

 

Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Meeen så söt han är Leonard, säger ni Leo till honom? Hur är det där borta med att uttala efternamnet Nylund, är det svårt för dom? Axelberg som min son heter är inte så jättelätt för turkarna att uttala. Endel gör det och andra hoppar över det. Viktigast för mig är att han heter Axelberg i pappret, sen om han/folk säger det eller inte spelar ingen roll för mig.

Hur har första tiden gått för dig/er? Funkar allt bra? Jobbar din man?
På tal om städ, matlagning och dusch...allt la jag åt sidan. Första duschen fick jag hjälp med från min man pga mitt snitt. Haha usch vad hemskt det var men han tog verkligen hand om mig. Jag hade aldrig några större blödningar efteråt och det är jag glad över. Dom där vuxenblöjorna använde jag kanske 3 eller 4 st av totalt.
(Och man kände sig sååå snygg i dom haha)

Hoppas det går bra för er och njut av bebislukten, den försvinner tyvärr sakta men säkert. Adem har inte alls lika mycket bebislukt kvar längre, men liiiite.
Kram!!

2014-05-09 @ 21:59:21
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0