Lunes

 
Fick mig några minuters sol idag innan lilla plutten vaknade, på dem få minuterna hann jag få soleksem? Mycket märkligt, har aldrig haft det förut. Men jag hade en ny sololja och det kanske berodde på den, den var misstänksamt billig!
Annars har detta varit en skrikig dag hoppas att det innebär en lugn natt :) fingers crossed! Leo ligger nu i sin egna säng för första gången och planen är att han ska sova där hela natten, saknar han! Jätte fjantigt för han ligger ju en meter ifrån mig men ändå, min lilla älsklingsnöt <3
Fick oväntat besök idag av Inakis mammas kompis, då fick man allt skämmas! Så jäkla stökigt vi har det nu. Pinsamt pinsamt men men det finns ju värre saker i denna värld

Kommentarer
Postat av: Moster

Hur är det man säger, hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete...

2014-05-14 @ 15:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0