🌸

 
Orkar inte sånna här över effektiva dagar 😩 är helt slut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad har du gjort idag?

2014-09-16 @ 18:51:04
Postat av: Louise i Turkiet

Gud va kul att du skrev, de va längesedan jag var inne på din blogg så jag kikade lite bland de senaste inläggen. Så sööööt eran son är. Och så stor han är, sist jag såg bilder så var han ju nyfödd.
Sen såg jag att du hade varit på Ullared, tror du jag blev avis eller? Vart bor din mormor/farmor?
Och slutligen, jag såg den grå tröjan du hade på en bild lite längre ner med svarta "skinn" detaljer. Jag har sett den innan så nu försöker jag höra med mina vänner i Sverige som ska komma ner om de kan köpa med den till mig. Den är ju så snygg!!
Hoppas jag får tag i den men den verkar slutsåld överallt i min strl.

Hoppas allt är bra med dig!
Jo, det var lite läskigt där ett tag. man har ju tidigare varit rädd när bebisar skriker och inte får någon luft..men det kommer ju har man lärt sig. Men när jag och min kompis såg hur ögonen började försvinna som om han svimmar då blev jag rädd.
Dom sekunderna alltså...usch och fy.

Ha det så bra!
Kram

2014-09-16 @ 21:01:01
URL: http://www.louiseiturkiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0