Martes

 
Idag har vi bokat resa till fastlandet , Leos farfar är väldigt sjuk nu och dem tror att det kan vara hans sista dagar . Så vi ska åka dit över helgen och ha lite viktig familjetid!
Det är så hemskt livet egentligen fast ändå inte, jag är helt säker på att det finns ett liv efter livet så jag är egentligen inte rädd för döden men man saknar ju dem som går bort från oss!
 
Jag hade en extremt mäktig dröm här om dagen (om det ens var en dröm) jag låg i min säng precis som jag gjorde i verkligheten också och så kom min mormor och satte sig på kanten och sa att allt kommer bli bra och att jag inte behöver va orolig för det som kommer sen är så mycket bättre , sen så vaknade jag och grät i en timme typ av lycka för det kändes verkligen som att jag träffade henne på riktigt ❤ min fina mormor jag saknar henne så mycket! hon var seriöst coolast i världen 🙌❤
 
 
Jag är så glad att vi ändå fick så många år tillsammans! Önskar att det var ännu fler förstås men SÅ tacksam för alla underbara minnen jag har med min underbara bästa fina mormor, önskar Leo kunde få lika många år med sin farfar men nu verkar det inte bli så. Men nu ska vi bara njuta av att farfar fortfarande finns och försöka fokusera på nuet ❤
 
njut av varandra!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var hon verkligen,saknar henne också. Nu kommer ses igen garanterat. ❤️

2015-04-28 @ 18:49:28
Postat av: Julia

Jag tänker på er! Stackars Inaki, men vad bra att ni ska åka dit nu. Din mormor var underbar, vad fint att du drömde om henne! <3

2015-04-28 @ 20:00:48
Postat av: farmor

Ja din mormor var speciell, Skönt att veta att hon mår bra där hon är, för så känns det.

2015-04-28 @ 20:39:54
URL: http://marlene.bloggo.nu
Postat av: Moster

Fint skrivet. Hoppas ni får en bra helg på fastlandet. Kram

2015-04-30 @ 09:42:05
Postat av: Sussie

Kände henne inte jätteväl men hann ju bli ett par träffar och hon var grymt cool! Klart hon mår bra, och jag tror som du på ett liv efter livet. Vad är det annars för mening. Stor kram på dig!

Hoppas ni fick en fin helg, trots sorg och jobbigheter 💕

Svar: Det är jag övertygad om 🙌 hundra gr bättre än hur vi mår här 🙈
Vad bra! Det är så skönt att tro, måste va så hemskt att bara tro på inget alls, vad rädd man skulle va för döden 😱 nä usch, då tror jag hellre att ett fantastiskt äventyr väntar!

Tack Sussie! Helgen vart ändå fin och vi lyckades hålla en possitiv anda, massa kramar på dig 😘😘
Nadja på Mallorca

2015-05-05 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0