Och jag valde nummer...

5! Men såklart så fanns inte den kudden, så då tänkte jag 3 :) men Inaki vill inte ha rosa så då känner jag att jag vill ha nummer sex eller ett med sicksack men finns dem? NEJ såklart inte ... Ska nog bara sluta planera överhuvudtaget!
men tack för eran hjälp ❤ det var jätte kul att höra vad ni tyckte
 
det slutade med 4 riktigt tråkiga kuddar 😂 vet inte vad som hände beige är verkligen inte min stil men dem kommer passa bra och jag ska hitta några mer "outstanding" kuddar att matcha dessa 😄
 
 
Less is more?

Kommentarer
Postat av: mammi

Det blir säkert bra när allt är på plats 😄

Svar: Ja jag tror det 😄👍
Nadja på Mallorca

2015-04-10 @ 17:05:16
Postat av: Moster

Ja visst är det så, aldrig någon idé att planera.

2015-04-10 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0