Bad blogger

 
 
Päron-ätning på mc-D 
 
Cykeldude
 
Gira dricker också kaffe
 
Fick mig lite flowers
 
Thriller
 
 
Carnival! Måste säga att det var bättre i L'aldea än alcudia trots att det är lite mindre.
Leo blev så förälskad i Mariana (Inakis kusin) hon var ju så söt som pingvin 😍🐧😂
 
Leo gillar alla barn, flickor och pojkar får alltid hundra pussar 😂
 
Bild med farmor och farfar innan vi åkte hem
 
Yrade runt i Barcelona för att hitta hamnen...
 
Hittade båten! Hittade hytten och vi alla sov hela natten 😄 vaknade halvt några gånger av skitstora vågor så hela rummet bara gungade 😳 tur att jag va dundertrött så jag somnade om.
 
 
Så kom vi hem till kaos på baksidan, vår stora palmstam har vält ner på hela väggen och pergolan. Men det var ganska väntat att den torrisen skulle ramla någon dag 😂
+ yes det är Inaki i technician kläder 😍 så himla sexig så jag dör typ. Han ska jobba för viva nu igen, som när vi träffades.
 
Citroner!!!
 
 
Lite färg till kylskåpet
 
 
Dagens frukostar
 
 
Efteriddagspromenad
 
Lite bilder från senaste dagarna ❤ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så många härliga bilder :D

Svar: Tack finis :D ❤
Nadja på Mallorca

2015-02-20 @ 11:06:19
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: mammi

Så kul att få se nya bilder 😄
Nu längtar jag ännu mer till juli 😃😉😄

Svar: Jag längtar med 😍😍 skitmycket!!
Nadja på Mallorca

2015-02-20 @ 19:57:48
Postat av: farmor

Längtat efter nya bilder, dock gläds jag inte åt röran ni fått ute. Men fina bilder på Leo och på familjen. Kram
Farmor

Svar: Nu är den bortstädad så det är skönt! Saknar dig farmor ❤❤
Nadja på Mallorca

2015-02-21 @ 12:45:51
URL: http://marlene.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0