Hola!

Nämen tja! Idag är som lördag fast det är måndag , för Inakis nya lediga dag är nämligen måndagar så det blir bra
 
 
Vart är gröten? 🙈 Haha havregrynsgröt är ju egentligen ingen favorit så det ser nästan alltid ut såhär.
 
Bio=eko
 
Det är jätte svårt att hitta eko här där jag bor, men idag upptäckte jag en hel hylla på Müller 😍 har ju varit där förut, måste lära mig att öppna mina ögon kanske? Ibland är dem allt bra tyskar!
Har iallafall köpt mitt te ett tag där efter jag har läst att Lipton har typ massa gifter i sina och eftersom jag dricker så förskräckligt mycket te så tänkte jag att det kanske va bäst att byta till något ekologiskt, det borde ju vara bra?
Anyways om du är på semester i Alcudia och vill få tag i ekologiskt så gå till Müller i gammlastan. 
Finns också bredvid Ikea i Palma :)
 
Nu ska jag försöka få lilla smurfen att sova
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0