Torsdag

Har en ny pose, i call it potatosack
och mina armar såg så knubbiga/gulliga ut. Good for me!!
 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle äga ett plagg från desigual, för jag hatar den affären mer än någon annan. Blir typ seriöst illamående när jag går in där, för mycket mönster MEN hittade inte damen sin numera favorit blus just från Desigual? Jo!
 
Vi gjorde egna glassar igår
 
Först tyckte Leo det var för kallt och konstigt men efter ett tag blev han ett fan, slukade i sig hela!
 
Vi gick och köpte en blomma, Leo var jätte sur hela tiden haha han log inte en ända gång. Men man kan ju inte alltid va glad 😂 plus två tänder påväg upp så han är egentligen sur hela tiden!
inte alls frustrerande 😬😬😬😂
 
slutligen lite fine cusine for mami! Tuna My love❤

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Härliigt!
Asså dedär glassarna ser så jääkla goda och lockande ut omg *_*

2015-02-26 @ 23:01:34
URL: http://malinviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0