Shopkitson

Alltså bear in underwear, måste köpas! Kanske födelsedags present,
tänkte precis på sommar 😍 att Leo kommer vara stor nog att kunna va på stranden (förhoppningsvis har han slutat äta på allt tills dess) och att vi kommer ha värsta mys sommaren. Picknick middagar med kvällsdopp, somna under stjärnorna ❤ Ska köpa mig ett riktigt hike-kitt också med tält och utekök så vi kan campa i skogen i höst när det har blivit lite svalare . Ibland hatar jag att bo på Mallorca för det är så långt bort från alla jag älskar men då får jag påminna mig själv vad som är bäst för Leo och jag tror faktiskt att det är ett fantastiskt ställe att växa upp på :) Så mycket kul! Och sen ha Sverige som semester paradis med underbar släkt ❤ kan ju inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja nog är jag det alltid. :) har valt att inte gå ut offentligt tidigare, förutom på min lillblogg som ba min mamma och moster läser typ Känns mer på rikt nu när man tagit sig över vecka 30-strecket! Vilka fina Vans och LA-tröja!

2015-01-06 @ 04:55:10
URL: http://matildamork.webblogg.se
Postat av: mammi

Det vore såklart kul att ha er närmare 💜 men snart blir Leo större och kan skypa med mormor 😉 saknar och längtar efter er 😍

Svar: Ja det skulle det!! Precis och det kommer funka jätte bra 😘😘❤vi saknar dig, älskar dig mami!!
Nadja på Mallorca

2015-01-06 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0