Helg

 
Igår gick min fina svärfar bort, känns bra att haninte måste lida längre ❤ är självklart så ledsen för Inakis skull och för hans familj. Hans pappa var verkligen min favorit, så possitiv och glad hela tiden. Han kommer alltid vara saknad, tills vi möts igen 🙏
Inaki är där nu och dem har begravningen klockan 5, snabba ryck här! Men det behövs väll i denna värmen.
Detta är dock inte bara en sorgens helg för mig för min Pappa och hans kära Maria kommer hit idag OCH min nya lillebror/syster som fortfarande är inne i magen ända tills september men ändå, tycker det ska bli otroligt roligt att Leo ska få en liten morbror eller moster 😍 särskilt eftersom det inte verkar komma några kusiner än på ett tag !
Så kul att ha dem här och
Skönt att dem kommer precis nu så jag inte behöver va alldeles ensam tills måndag , vi ska gå till deras hotel efter lunch 💕

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du inte behöver vara själv min älskade vän. 😊❤️

2015-05-09 @ 12:44:27
Postat av: mammi

Verkligen bra att det var just nu som de kom. ❤

2015-05-09 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0